Technológie

28.11.2020

UniCredit Bank a SoNet prinášajú na Slovensko bezkontaktné charitatívne kiosky

UniCredit Bank a SoNet prinášajú na Slovensko bezkontaktné charitatívne kiosky

Bratislava, 28. novembraPriložiť kartu, pípnuť a prispieť na dobrú vec? Charitatívne kiosky od UniCredit Bank  SoNet v spolupráci s Payment4U a Mastercard umožnia od novembra zaplatiť príspevok pomocou bezkontaktnej platobnej karty. Proces darovania sa zrýchli, zaujme viac darcov a prepojí charitu a moderné technológie. Ako prvé kiosky otestuje  kostol  Sv. Magdalény v Rusovciach, Nadácia  TV Markíza, Nadácia pre deti Slovenska, Nadácia ZRAK a Saleziáni don Bosca.

UniCredit Bank zadarmo zapožičala 10 kioskov vybraným charitatívnym inštitúciám na Slovensku a v Českej republike. Skúsenosti v zahraničí ukazujú, že vopred určená výška príspevku spojená s možnosťou zaplatiť ho kartou vedie k nárastu príspevkov až o 30 %. Projekt vznikol s podporou spoločností SoNet, Mastercard a Payment4U.

Chceme naše služby poskytovať tam, kde majú skutočný dopad na spoločnosť. Charitatívne kiosky sú rozhodne krokom správnym smerom. Odbúravajú bariéry a pomôžu českým i slovenským neziskovým organizáciám získať viac príspevkov priamo na mieste i od ľudí, ktorí sú dnes zvyknutí všetko platiť kartou. Projekt je plne v súlade s naším sociálne zodpovedným podnikaním,hovorí Paolo Iannone, General Manager UniCredit Bank.

„Cirkev sa má otvárať súčasnému svetu a hovoriť „jeho jazykom“. Najmä mladšia generácia je zvyknutá používať kreditné karty,“ vraví k zavedení kiosku Július Marián Prachár, správca rímsko-katolíckej farnosti Rusovce.

„Všetky dary z kiosku pôjdu na náš grantový program Hodina deťom, v ktorom už vyše 20 rokov pomáhame deťom, ktoré to potrebujú. Spájame sa v ich prospech a vytvárame stabilný a efektívny systém podpory vo všetkých regiónoch Slovenska,“ dodáva Ondrej Gallo, riaditeľ Nadácie pre deti Slovenska.

„Veríme, že aj vďaka novým moderným technológiám budeme v Nadácii Markíza pomáhať ešte viac a realizovať ďalšie unikátne projekty, ktoré majú za cieľ zmeniť kvalitu života detí, potešiť ich, pomôcť im splniť ich vytúžené sny a ciele,“ uviedla Marianna Trnavská, predsedníčka Správnej rady Nadácie Televízie Markíza.

Lenka Bukalová, zástupkyňa spoločnosti SoNet, ktorá bankám a obchodníkom poskytuje komplexné služby v oblasti platobných technológií a spolupracuje na projekte charitatívnych kioskov, uviedla: „Veľmi radi sme sa podieľali so spoločnosťou Payment4U na vývoji charitatívneho kiosku, ktorý prináša univerzálne riešenie bezkontaktnej platby naprieč krajinami pre organizácie, ktoré sú úplne alebo sčasti závislé od príspevkov tretích strán.“

Jednoduché, bezpečné, nenáročné na prevádzku

Charitatívny kiosk ocenia všetky organizácie úplne alebo čiastočne závislé od podpory tretích strán. Uplatnia sa v cirkevných inštitúciách, charitatívnych a humanitárnych organizáciách, spolkoch na obnovu kultúrnych pamiatok alebo napríklad v zoologických záhradách.

Venovanie príspevkov bezkontaktnou platobnou kartou je jednoduché, rýchle, bezpečné (nie je nutné manipulovať s hotovosťou) a transparentné. Výšku daru a potvrdenie o uskutočnenej transakcii vidí návštevník vďaka inteligentnému LED systému, nechýba ani záverečné poďakovanie.

Kiosky svojím dizajnom nenarušujú miesta určené napríklad na rozjímanie a modlitby. Nepotrebujú pevné pripojenie k internetu a možno ich umiestniť kdekoľvek v priestore. Prevádzku zabezpečujú batérie, ktoré na jedno dobitie vydržia približne týždeň.

Pre UniCredit Bank nejde o prvý produkt v oblasti prijímania bezkontaktných platieb. Banka sa vždy radila medzi lídrov v oblasti samoobslužných platobných terminálov. Pred rokmi UniCredit Bank ako prvá spustila platenie kartou v samoobslužných parkovacích automatoch.

Kontakt:              

Zuzana Ďuďáková, hovorkyňa UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., e-mail: zuzana.dudakova@unicreditgroup.sk , tel: +421 807 780 218